Trzydniowa wycieczka na Podhale

11-13.10.2022 – Trzydniowa wycieczka na Podhale Uczniów klas 5 e i 6 a.

Wtorek

Wyruszyliśmy w godzinach porannych z pod Naszej Szkoły w kierunku Podhala. Na początek odwiedziliśmy Zakopane gdzie odbyły się: warsztaty malowania na szkle w Muzeum Tatrzańskim, spacer do willi Koliba. Następnie przejazd pod skocznię narciarską Wielka Krokiew, oraz spacer piękną, widokową trasą Drogą Pod Reglami od skoczni do wylotu Doliny Strążyskiej. Wieczorem braliśmy udział w ognisku z pieczeniem kiełbasek i innych smakołyków, braliśmy czynny udział w zabawach integracyjnych.

Środa

Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania i spędziliśmy go w Bukowinie Tatrzańskiej. Była wycieczka do bacówki, gdzie spotkaliśmy się z Panią Bacą odbył się pokaz wyrobu oscypków połączony z degustacją. Kolejną atrakcją tego dnia była gra terenowa, spacer pętlą bukowińską, która pozwoliła nam poznać całą Bukowinę. Po obiedzie relaksowaliśmy się podczas pobytu na basenie. Wieczorem odbyły się zajęcia z malowania na drewnianych łyżkach, a także podsumowanie gry terenowej oraz zabawy w salonie gier.

Czwartek

Po śniadaniu i wykwaterowaniu pojechaliśmy do Zakopanego pod stację na Gubałówkę, następnie był wjazd kolejką szynową na Gubałówkę, przejście grzbietem i zejście szlakiem czarnym do dolnej stacji kolejki. Udaliśmy się do autokaru, który zawiózł Nas na obiad, następnie była krótka rekreacja na boiskach ośrodkowych. W godzinach popołudniowych wróciliśmy do Krakowa.

Ta bardzo miło i aktywnie spędzona trzydniowa wycieczka na Podhale pozostanie w naszej pamięci na długi czas.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.